Nieuwsbrief

Abonneer u nu op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze aanbiedingen en collecties.


Laat je inspireren

Abonneer u op onze nieuwsBrief voor nieuws over de nieuwste producten en verkoop


Zoek

<i class="qodef-icon-ion-icon ion-ios-arrow-up "></i>

FAQ

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?


Wij verzenden uw bestelling zo snel mogelijk. Als u een persoonlijk item hebt aangeschaft, zal het ons iets langer duren dan met een gewoon item. We proberen de artikelen naar u te sturen de week van de bestelling. Controleer uw persoonlijke tracking link.

<strong>2. Is it possible to return an ordered item, and will I receiv</strong><strong style="color: #dbaf59;">e my mo<span style="color: #dbaf59;">ney b</span></strong><strong>ack?</strong>


Er is een 14-daags herroepingsrecht. U ontvangt uw geld terug wanneer u uw artikel terug heeft binnen gebracht binnen deze 14 dagen en het juiste formulier heeft ingevuld Voor meer informatie over dit onderwerp bekijk onze algemene voorwaarden pagina En de pagina leveringen retourneren.

Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde items terug te zenden.

3. is het mogelijk om het bestelde artikel te ruilen?


Ja het is mogelijk. Maar het is niet mogelijk voor gepersonaliseerde items. Wanneer u uw product wil wisselen, zorg ervoor dat je dit doet in de 14 dagen na het onvangen van uw product. Na deze 14 dagen is het te laat om je juweel te ruilen. Voor meer informatie over het retourneren van uw juweel Bekijk onze retour-en leverings pagina. Vergeet niet om ons een e-mail te sturen op <strong>info@tresor-mail.com</strong> met alle informatie: uw factuur, het item dat u wilt uitwisselen, het artikel waarvoor u uw artikel wilt uitwisselen.

<strong>4. How can you reach us?</strong>


U kan ons bereiken via e-mail op  <strong>info@tresor-mail.com</strong> and by phone on <strong>+32 (0) 3 6585534</strong>.Feel free to contact us if something is not clear!

5. kan ik alleen online kopen, of is er ook een fysieke winkel?


We hebben alleen een online winkel. Dit is de enige plek waar je de hele collectie terug zal vinden. Maar we hebben veel retailers die onze producten verkopen. U vindt de winkeliers dicht bij u op onze Store Locator.

6. Naar welke landen verzend u en wat kost het?


7. kan ik veilig online kopen bij Tresor jewely?


Ja, dat kan! Wij werken met Mollie voor al onze transacties. Mollie is gespecialiseerd in veilige betalingen. U kan dit zelf controleren via www.mollie.com.. 

8. wat als mijn juweel niet past?


Je hebt 14 dagen de tijd om een product met verkeerde maat te ruilen. Maar je moet ons eerst op de hoogte brengen hiervan. Voor meer informatie over retour, bekijk onze leveringen & retour pagina.

Je hebt twee opties wanneer u de verkeerde maat aankocht. 1. u retourneert uw juweel en vraagt ons om hetzelfde item in de juiste maat te verzenden.  Denk er wel aan dat je zelf de te retourneren kosten moet betalen. Of optie 2. U retourneert het object en vraagt om een terugbetaling.

Vind uw juiste maat met behulp van onze maatgids.

U bent niet gemachtigd om te registreren
X